Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av becca - 3 oktober 2010 19:43

idag så fyller min morfar år.

jag vet inte riktigt hur mkt, men kring 60 i alla fall ;)

här är min söta lillkusin alex som gillar att kladda ner sig ^^

den här gången med kladdkaka och grädde.

  

funderade nyss på att fråga ni som läser min blogg, hur delar man upp inläggen i kategorier?

sen la jag märke till rutan i höger hörn där det står "kategorier"

så nu ska jag fixa lite inlägg och sätta de i de rätta kategorierna !



Av becca - 3 oktober 2010 16:28

hello! ;D

det blev inget inlägg förren nu eftersom att pappa skulle göra

något på min dator och jag kände inte för att blogga från ipoden.

nu ska jag berätta om vad vi gjorde och åt på middagen igår.

varmrätt; köttfärsbiffar och klyftpotatis i ugn + blåmögelost sås <33

efterrätt; björnbärspaj med hackad vitchoklad och hackad mandel + vaniljvisp !

nu ska jag fixa lite fel från förra ipod inlägget ^^

vi gjorde inte så mkt mer än att prata om thailand ochb kläder.

jag hade ont i magen så jag kollade på TV och myste i  deras supersköna soffa !

kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

mig !

fråga på !

0 besvarade frågor

kategorier

omröstning

Finns det något som ni tkr jag ska skriva mer om?
 Skolan
 Sport ( skidor och skidskytte )
 Kläder
 Låttips
 Boktips
 The sims 2
 Eget förslag ( skriv i frågerutan )

Länkar !


Ovido - Quiz & Flashcards