Direktlänk till inlägg 24 september 2010

disco kalas ^^

Av becca - 24 september 2010 21:47

idag är det fredag.. det betyder att det är helg nu !!! :D

det var en ganska trög dag. jag vaknade på morgonen efter en dröm om thailand ^^ jag längtar så mkt att hela jag börjar skaka när jag tänker på vattnet, maten, stranden, allt ! sen drömde jag att viveca ( som jag sov hos )

väckte mig och jag vaknade då. sen visste jag inte om det var på rikitgt eller bara i drömmen. det var både och..

på skolan läste jag typ hela tiden. hjälpte julia med engelskan. inte så mkt annat..

för nån timma eller så kom jag hem från ett disco kalas ^^

det var 2 syskon som hade kalas. de hade bjudit 44 stycken !!!

men det var "bara" 36 som kom :/

det var jättemånga småttingar som skrek och slog en hela tiden så man blev nästan döv. jag, sosso och elin gick ut och då kom en vuxen ut och sa att man inte fick vara ute -.- 

när jag kom hem tänkte jag spela sims 2 men kom på att jag glömde det hos viveca * suck * måste ta hem det nästa vecka då..


ni får tyvärr inte se kvällens och dagens outfit för min kamera har dött :P

nu ska jag kolla lite najsiga hus på hemnet och google :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av becca - 3 november 2010 18:15

www.becki.bloggplatsen.se ;)

Av becca - 31 oktober 2010 13:57

Tänkte bara upplysa er om omröstningen! Egentligen har den funnits ett tag men sen jag skapade den har jag inte brytt mig så mkt ^^. I alla fall så kommer den att finnas några dagar till tror jag :) ...

Av becca - 31 oktober 2010 10:38

Igår var det orienterings avslutning ! Det var även prisutdelning + Helge utdelning. Jag tänkte " Jag kommer säkert inte få något pris ", så jag luta mig tillbaka i stolen. De började med brons i ungdomsklasserna. " Rebecca Fahlgren ", säger de...

Av becca - 30 oktober 2010 22:08


  

Av becca - 29 oktober 2010 22:00

Helt underbar röst <3. Synd att Alice valde att lämna Idol. ...

kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

mig !

fråga på !

0 besvarade frågor

kategorier

omröstning

Finns det något som ni tkr jag ska skriva mer om?
 Skolan
 Sport ( skidor och skidskytte )
 Kläder
 Låttips
 Boktips
 The sims 2
 Eget förslag ( skriv i frågerutan )

Länkar !


Ovido - Quiz & Flashcards